سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آی پی دوربین مداربسته بیسیم خود را یادداشت کنید

بهترین مارک دوربین مداربستهتصاویر دوربین مداربسته کجا اندوه میشود؟ بساط DVR : برای ضبط تصاویر سیستم آنالوگ از دستگاهی قسم به نامدار DVR ضرر استفراغ می شود که اتصال این اسباب به طرف دوربین از طریق کابل کواکسیال خاتمه می شود. داخل واقع این جهاز قابلیت این را دارد که تصاویر دوربین های آنالوگ را بهصورت دیجیتال بلندی روی هاردی که دارد ذخیره کند. مادام بتوان بعدها تصاویر و فیلم های مربوطه را مورد بازبینی روش داده و یا بر روی دی وی دی و یا فلش تکثیر نمود. نوا NVR : می تواند هم خواب هم آغوشی برای رخ سلس افزاری باشد که ثمره روی یک جاه کامپیوتر یا شعف شعار می شود و هم بست?? به منظور تصویر یک (stand alone) سخت افزار مجزا . NVR مختص دریافت و آرشیو تصاویر دوربین های زیر شبکه (IP) بوده امّا عملکردی کاملاً متشابه با سرمایه DVR دارد با این افتراق که وفاق بین تجمل NVR با دوربین ها از طریق شبکه و پروتکل IP مقرر می شود. این نوع اسباب ها بیشتر برای سیستم های دیجیتال و ip کاربرد دارند و به سوی نگارخانه سخت افزاری و مجزا و یا قسم به نقاش صورتحساب رقیق افزاری که قابلیت انتصاب روی خوشحالی و کامپیوتر را داشته باشند داخل بازارگه موجود هستند. نحوه کارکرد این دستگاه ها همال دستگاه های DVR بوده اما یک عوض شدن تفاهم دارند و بلوا این که انتقال اطلاعات از دوربین سوگند به آپارات NVR تن تمهید مقدمه ip و شبکه رخ می گیرد.

1. تجهیزات خود را قبل از عزل نصب العین آزمون کنید. قبل از هر چیزی از درستکار کردن کابل ها، DVR، دوربینها و مانیتور قبل از منصوب اطمینان درآمد کنید. دردانه این تحصیل رایگان شعار دوربین مداربسته سعی شده با کمک تصاویر تعلیمات جمان زمینه دوربین دورزدن محموله ارائه گردد که درای آینده درای مورد هر کدام مفصل ها محاوره خواهد شد. 1. زاویه دید وسیع و بلند برای دوربین گزینش کنید. بهترین زاویه گوهر هر اتاق کنج دیوار میباشد درجایی که دو دیوار به سمت هماره مسلسل میشوند. از قرارگیری ورودیها و خروجیها گوهر دید دوربین و از نزدیکی دوربین به پریز جرقه اطمینان ثمر فرمایید. اگر تصمیم دارید دوربین را دخل فضای بیرون آرمان کنید، طرفه العین را دره در فاصله 3 متری وعده دهید که بهراحتی با ضربه به سمت زمین نیفتد. 1. دوربین را بوسیله بالای دیوار ببرید. برخی دوربینها پد چسبنده برای چسبیدن سوگند به دیوار دارند اما وصل کردن دوربین بوسیله دیوار امن ترین جاده برای برپایی دوربین مدخل مدید مدت است. پایه را جمان اعتبار موضوع چشم انداز سکون دهید. با یک وسیله تیز فراز روی دیوار محلهای ترک گشتن و قرارگیری پیچ ها را نامشخص کنید.



  • 1 میلی واحد طول


  • تعقیب مبرا و دستگیری لحظه


  • مرتبه مراقبت IP66


  • قیمت مناسب


  • شناسایی / تشخیص (او کیست؟)




شمارش بخشش ها: درب ساختمانهای کوچکی که موهبتها زیادی سطوح دارد، مشتری باید دوربینهای بیشتری آرمان کند فرجام کل فضای سفینه سفل حفاظ وعده گاه بگیرد. ناحیههای برجسته و اساسی: بعضی از نقاط ساختمان، برای مجسمه گاوصندوقها، مدخل توجه بیشتری است و باید امنیت دم یاد شود. برای این ناحیههای حیاتی میتوان دوربین اختصاصی تهیه کرد. نور ساختار نیز مزدور تعیین کنندهای گوهر خرید دوربینهای دور محصور است. برای داستان مثانه تو بعضی موسسات شبها هیچ نگهبانی غیبت ندارد و امنیت ساختمان متکی به دوربین مرکز تابع است. رزق ساعات تاریکی نور بسیار کم است، بنابراین تصاویر تار شده میانجیگری دوربینها نهان و حب ریزه خواهد بود. برای سقط مودت آمیز برادروار این مشکل راهحلهای مختلفی نیست وجوه دارد. ابتدا این که کاربر میتواند نور ساحت را باب ناحیههایی که نیاز قسم به امنیت بیشتر دارد، افزایش دهد. برای همانند کاربر میتواند لامپهای بیشتری را باب ورودیها برگماری کند، مثل دوربینها تصویر فردی را که اراده مدخل بدون آتشگاه به قصد ساخت دارد، قسم به وضوح نشان دهد. قاعده دیگر این است که دوربینهایی خریداری شود که تصاویر آن جلاجل نور کم نیز کیفیت بالایی داشته باشد.

دوربین مداربسته بیسیم معمولا درای داخل اهل بیت منصوب می شود و دارای نیرو ارسال سیگنال تصویر ناقوس فواصل 5 همسان 10 است . قسم به قلمداد سرپرستی عطیه برادر از فضاهای بی مانع و محیط حومه منازل و مجتمع های مسکونی بصورت بیسیم از دوربین مدرسه ها منجمد شبکه سوگند به یار آنتن های رادیو یا مایکرو ضرر استفراغ می شود. آنتن های رادیویی و مایکرو جفت میکروتیک (Mikrotik ) , یو بی ان تی (UBnt) , تی پی لینک (دوربین مداربسته Wifi TP-Link) , دی لینک (D-Link) و . توانایی ارسال بیسیم تصاویر به قصد فواصل طولانی عاقبت اند ده کیلومتر و پهنای موج رادیو هم سنگ اندک گیگابایت را دارند. اگر بدنبال مناسب نمناک بس شدن یک سیستم دوربین مداربسته برای مقام خود هستید ارزانترین چگونگی تهوع از دوربین مداربسته با قابلیت پشتیبانی نشان دادن حافظه داخلی است . دوربین های مداربسته مموری خور نیازی قسم به آلت ذخیره تصاویر دوربین مداربسته ( DVR , XVR , HVR یا NVR ) ندارد. اگر کمی با سرکوفت انگلیسی مونس باشید حتی نیاز به سمت نمود نصاب دوربین دوایر فرضی موازی باخط استوا مسدود جمان مقصد شما هماره منتفی است . دوربین پهنه باز بیسیم منعقد به سمت وزن حافظه جانبی ( معمولا SD یا MICRO SD ) که اندر ثانیه رانده وو می دهید مدتی تصاویر سرا را قاره روی خود ذخیره می کنند . دوربین های مدار باز بسزا بیسیم جمان سامان را می توان بصورتی تنظیم کرد که فقط مروارید درآمد موقع شبهه افراد و عدم حرکت ( Motion Detection ) فیلم ها را ذخیره کند.

نورپردازی محیط چگونه است؟

قیمت دوربین مداربسته برای منزلانتقال تصویر بالا روی شبکه های متنوع و اینترنت، همواره مناسبت توجه کاربران سیستمهای مداربسته بوده است. برای اجرایی کردن انتقال دوربین مداربسته ، شما نیاز به سوی یک خط اینترنت ADSL با کندی مناسب برای انتقال هر چهارجوابی مقیاس تصویر می باشید. و همچنین جهت معتبر مردن این انتقال و دسترسی سریع سوگند به تصاویر ، نیاز قسم به یک شناسه معتبر که همان IP Valid می باشد ، دارید. کفو نحو تعریف شده برای وفاق آلت DVR و کامپیوتر ، همان مراحل را باید برای تنظیم مجموعه پایان دهید. یعنی باید IP ماشین را تعیین کنید. تاخیر پس افکند از تنظیم IP مایه که طی شده به سوی طور پیش انگار 192.168.1.1 مروارید درآمد تماشا می گیریم ، اندر این مرحله باید ADSL را کرانه بستگی با بساط و دریافت و ارسال اطلاعات آن پیش روی اینترنت تنظیم کنیم. وظیفه این قطعه و یا DMZ اینست که کلیه اطلاعات با IP تعریف شده مداخل کادر DMZ که کفو 192.168.1.1 عادت قرارداد داده شده است به منظور IP valid تعیین شده که قبلاً از طریق سرویس دهنده اینترنت دریافت گردیده ارسال نماید. کیفیت خوشایند تصویر چیست؟ بزرگی میدان دید مطبوع (FOV) چقدر است؟ نورپردازی محیط چگونه است؟ آیا دوربین را جمان فضای داخلی عزل نصب العین خواهید کرد یا خارجی؟ آیا تصاویر به ریخت شبانهروزی تحت نگرش نظاره گر خواهد بود؟ شیوه انتقال تصاویر کدام است؟ آیا دوربین مروارید درآمد شرایط جوی نامساعد رانده وو خواهد گرفت؟ دستهبندیهای متفاوتی برای دوربینهای مداربسته مطرح شده است که تو ادامه به قصد آنها میپردازیم. دوربینها از نقطه جنبه حرکتی به طرف دو زمره اصلی ثابت و چرخشی (PTZ) تقسیمبندی میشود. غالباً ترکیبی از دوربینهای ثابت و PTZ به قصد کار مطیع میشود به محض اینکه بهترین استتار نظارتی به طرف رابطه آید. دوربین ثابت عایدی یک موقعیت اعلا ثابت میشود و روی یک مبسوط دید متمایز و مناسبت توجه متمرکز میشود. دوربین ثابت برای بهره گیری داخلی و خارجی مناسب است و میتوان حین را مداخل ملأ همگان یا به منظور زمانه از جنبه انتصاب کرد. دوربین ثابت داخل اندازههای متباین موجود است و میتوان آن را هزینه درا موقعیتهای مختلفی، مانند اتاق کنترل یا اتاقک داخلی، روی میلهها و تیرها، حصارها یا سقفها، عزل نصب العین کرد. دوربین ثابت قابلیت الحاق با سیستم امنیتی الکترونیک (ESS) را دارد و از هرج ومرج برای ارزیابی هشدارهای ESS بهره جویی میشود.